MUST HAVE: LEOPARD PATTERN CZYLI PANTERKA HOT OR NOT?

Zwierzęce wzory pojawiające się na ubraniach zazwyczaj wywoływały we mnie sceptyczne myślenie. Zapewne, dlatego że budzą one w większości z Nas skojarzenie z totalnym kiczem i brakiem klasy. Ale przyglądając się stylizacją, w których możemy dostrzec ten wzór coraz mocniej budzi się we mnie potrzeba nabycia jakiegoś elementu garderoby najchętniej w fakturze zamszowej w postaci balerinek czy kopertówki? A Wy, co myślicie o wzorze panterki stosowanej na dodatkach, przypadła Wam, choć trochę do gustu jak mi?











































More inspirations on my Pinterest & Instagram

Follow my blog with bloglovin! 

CONVERSATION

1 komentarze:

  1. Jestem na tak! Świetne są te stylizacje! Ostatnio widziałam dziewczynę w takim panterkowym płaszczyku i wyglądała rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Instagram