MUST HAVE: VEST 10 KAMIZELEK NA JESIEŃ 2015

Kamizelka – powraca do nas nieustannie, co kilka sezonów. W przeróżnych odsłonach najpierw były te futrzane, z frędzlami aż przyszedł czas na klasyczne proste wyglądem przypominające marynarki klasyczne kamizelki, które możesz nosić zarówno do eleganckich cygaretek jak i zwiewnych spódnic. Pasują absolutnie do wszystkiego a w dodatku sprawią, że będziesz wyglądać smuklej i dodadzą ci parę centymetrów. Sprawdź, jakie modele znajdziesz w ulubionych sieciówkach


ZARA 359 PLN


ZARA 199 PLN


MASSIMO DUTTI 399 PLN


ZARA 239 PLN


ZARA 219 PLN


ZARA 239 PLN


ZARA 199 PLN


ZARA 239 PLN


BERSHKA 89,90 PLN


MANGO 189,90 PLN


Sprawdź jak noszą je gwiazdy










CONVERSATION

3 komentarze:

  1. Bardzo mi sie podoba ta z Zary, na 7 zdjeciu :) Kupilam kiedys podobna kamizelke w sklepie z vintage tylko musze sie zdecydowac z czym ja nosic bo mam wrazenie ze nie pasuje do mojego stylu...

    www.doubleka.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super propozycje :) Fajnie, że pokazałaś modele pasujące do różnych rodzajów sylwetek, ale również na każdą damską kieszeń :) Mój typ to oliwkowa kamizelka Zary, myślę, że już niedługo czekają mnie zakupy, gdyż kamizelek w szafie mam, jak się okazuje niestety mało :(
    Pozdrawiam, http://pallmathesecond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Instagram